Mierniki jakości usług

Mierniki jakości usług: usługi danej instytucji/działu/wydziału mają zwykle charakter zewnętrzny oraz wewnętrzny. Firma jest konglomeratem wzajemnych powiązań i relacji. Nasze analizy ułatwiają mapowanie i kategoryzację usług oraz pomagają w usprawnieniu ich jakości.

 

W ramach analizy usług oferujemy następujące specyficzne działania:

 

  • Typologia usług: mapowanie rodzaju usług w ramach instytucji zarówno o charakterze zewnętrznym jak i wewnętrznym. Określanie odbiorców usług oraz analiza czy dane usługi wpisują się w misję, wizję oraz strategię danej firmy.

  • Określanie standardów usług: standardy pozwalają na porównanie obecnie osiąganych rezultatów (np. zadowolenia, czasu, kosztów, wykorzystania zasobów itd.) ze stanem pożądanym i oczekiwanym. Standardy pozwalają na pomiar efektywności i skuteczności podejmowanych działań.

  • Poprawa jakości usług: zajmujemy się również opracowywaniem kompleksowych programów poprawy jakości wybranych usług z punktu widzenia klienta oraz efektywności i sprawności instytucjonalnej w tym optymalizacji kosztów. Istotnym elementem doradztwa w tym zakresie jest również kompleksowe zarządzanie sprzedażą.
Wsteczdo góry
Poleć stronę:
Wiadomość nie została wysłana
Wypełnij właściwe pola
Dziękujemy za polecenie naszej strony znajomemu
* adres e-mail odbiorcy
* adres e-mail nadawcy
Zarejestruj
Rejestracja użytkownika się nie powiodła
Nazwa użytkownika jest już używana
Hasła nie są identyczne
Wypełnij właściwe pola
Użytkownik został utworzony
Wpisz adres e-mail
(minimum 6 znaków)
*- wymagane pola